Wirtualna asystentka

dla Pani od Chemii (Instagram: @paniodchemii_pl)

stawka 55 zł/h, preferowana forma rozliczenia: B2B,
praca w
 wymiarze kilku-kilkunastu godzin tygodniowo

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • przygotowywanie prezentacji PowerPoint / KeyNote do lekcji, na podstawie przesłanych materiałów
  • zarządzanie komunikacją pomiędzy uczniami i egzaminatorami
  • zarządzanie treściami w mediach społecznościowych – YouTube, Instagram, Facebook, TikTok, blog (planowanie publikacji, tworzenie miniatur i opisów treści)
  • bieżące zadania (zakupy online, szybki research, wysyłanie maili w moim imieniu itp.) 

Oferuję:

  • możliwość pracy z dowolnego miejsca i elastyczne godziny pracy 
  • stabilną współpracę – zadania będę zlecać Ci regularnie, nie będziesz mieć przestojów
  • przejrzyste zasady współpracy – stawka 55 zł/h, preferowana forma rozliczenia: B2B, praca w wymiarze kilku-kilkunastu godzin tygodniowo

Wymagania:

  • swobodne posługiwanie się aplikacjami z pakietu Office – Word, PowerPoint, Excel (w przypadku Excela wystarczy podstawowa znajomość)
  • dostęp do komputera i legalnego oprogramowania (pakiet Office)
  • doświadczenie w pracy wirtualnej asystentki (niekoniecznie na takim stanowisku, może być również doświadczenie z pracy na etacie przy podobnych zadaniach)
  • możliwość kontaktu w godzinach 12:00 – 16:00 – spokojnie, nie chodzi o to, żebyś była cały czas pod telefonem 🙂 Chcę, żeby ewentualne spotkania odbywały się w godzinach mojej pracy oraz żebym była w stanie się z Tobą skontaktować w pilnych sprawach. 
  • samodzielność – zanim przyjdziesz do mnie z problemem, oczekuję, że spróbujesz rozwiązać go sama / poszukasz rozwiązania w Internecie 
  • “pomyślunek” 🙂 i asertywna komunikacja – jeśli jakieś działanie wydaje Ci się głupie, nie będziesz w stanie dotrzymać terminu, o który proszę lub będziesz potrzebować wsparcia przy jakimś zadaniu, to oczekuję, że mi o tym powiesz

Byłoby super, gdybyś:

  • pracowała na Macbooku (korzystam z KeyNote, ułatwiłoby to konwertowanie plików)
  • miała doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych (choćby własnych) i rozumiała ich specyfikę
  • znała Creator Studio na Facebooku lub inny planer treści
  • miała doświadczenie w pracy z WordPressem (w zakresie publikowania i edycji postów)
  • znała narzędzia typu: Dropbox, Asana, Slack, Canva
  • miała odrobinę estetycznego wyczucia (pomaga np. przy tworzeniu miniatur do filmu)

Ta praca nie jest dla Ciebie, jeżeli:

  • jesteś początkująca w świecie online i potrzebowałabyś dużo wsparcia z mojej strony
  • pracujesz wieczorami / w weekendy, praca WA to dla Ciebie zajęcie dorywcze
  • szukasz pracy na pełny etat

Zainteresowana?

Kliknij w poniższy link i wypełnij ANKIETĘ. Wybrane osoby zaproszę na krótkie spotkanie online (będę się kontaktować mailowo zgodnie z poniższym harmonogramem).

KOLEJNE KROKI:

  1. Zbieranie ankiet – do 9.10.2022 (do końca dnia)
  2. Wysyłam wiadomości mailowe z instrukcją do umówienia spotkania, do wybranych osób – 11.10.2022 (do końca dnia) 
  3. Rozmowy online z wybranymi kandydatami – 12-18.10.2022
  4. Informacja zwrotna do wszystkich osób, które odbyły rozmowę online; wybranie kandydata i rozpoczęcie miesięcznego okresu próbnego – 19.10.2022

Pierwszy etap rekrutacji został zakończony. 

Jeżeli masz pytania, możesz napisać na adres praca@kursydomatury.pl.